پاس همدان، پرسابقه‌ترین تیم لیگ ۲ فوتبال کشور در گرداب بیم و امید

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgپاس همدان به عنوان پرسابقه‌ترین تیم حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور همچنان در گرداب بیم و امید قرار دارد و با چالش‌های حمایتی و مدیریتی مواجه است.
به گزارش "همدان فوتبال"، به نقل از ایرنا، پاس همدان از سال ۹۴ تاکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور پابرجا است و نتوانسته این جایگاه را ارتقا دهد و همین مساله منجر به انتقادهای فراوان شد.
با این حال سبزپوشان پاس امسال هم شروع دوباره در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارند و این بارهم چالش‌های مدیریتی و حمایتی گریبانگیر این تیم شده است.
۲ هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری می‌شود و همچنان مسایل مالی این باشگاه حل و فصل نشده به طوریکه اکنون بازیکنان بدون کارت در مسابقات حضور می‌یابند و مسئولان باشگاه در سازمان لیگ بابت تسویه بدهی‌ها، پرداخت ورودی و حق عضویت فدراسیون فوتبال مهلت خواسته‌اند.
پاس در ۲ بازی گذشته خود با وجود این مشکلات به یک باخت سه بر صفر مقابل فولادهرمزگان و برد یک بر صفر برابر سپیدرود رشت دست یافت تا در میانه‌های جدول رده‌بندی گروه الف لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار بگیرد.
بیم و امید هواداران
پاسی‌ها در شرایطی فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور را شروع کرده‌اند که مسایل مالی مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد کرده است.
از قرار معلوم باید درصدی از قرارداد بازیکنان قبل از شروع مسابقات به آن‌ها پرداخت می‌شد ضمن اینکه هنوز تسویه بدهی‌های قبلی پاس باقی مانده و اقدامی صورت نگرفته است.
پاس در آخرین اعلام رسمی کمیته تعیین وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال ۹۰۰ میلیون تومان بدهی به شاکیان دارد که باید هرچه سریعتر تسویه شود.
از سوی دیگر هنوز پرداختی به فدراسیون بابت صدور کارت بازیکنان، حق عضویت و ورودی مسابقات انجام نشده است و به همین دلیل کادر فنی پاس نمی‌تواند از همه بازیکنان خود در مسابقات استفاده کند.
پاس هم اکنون تنها مجاز به استفاده از ۱۶ بازیکن ثابت برای هر بازی است و همین مساله منجر شده تا امکان استفاده از سایر بازیکنان میسر نباشد.
از سوی دیگر عدم واگذاری خوابگاه پاس به این باشگاه از سوی متولیان ورزش استان نیز از دیگر مشکلات ایجاد شده است و اکنون بازیکنان در خوابگاه دیگر رشته‌های ورزشی اسکان دارند.
مدیریت سابق باشگاه که از هزینه شخصی این خوابگاه را تجهیز کرده بود نیز پس از پایان حضورش در پاس، تمام امکانات خریداری شده را خارج کرد تا خوابگاه اختصاصی این باشگاه خالی از هرگونه تجهیزات شود.
این اقدام سبب شد تا مدیریت جدید باشگاه پاس هم کمی عقب نشینی کند و عنوان شود که هیات امنا به تعهد خود در تامین خوابگاه بازیکنان عمل نکرده است.
رییس هیات مدیره پاس: جای نگرانی نیست
رییس هیات مدیره باشگاه پاس در این باره گفت: جای هیچ نگرانی وجود ندارد و در روزهای آینده برخی موانع موجود را حل و فصل می‌کنیم و به طور قطع تمام قد حامی تیم هستیم.
«سیدمحمد رضوی پور»با بیان اینکه اعضای تیم و هواداران نگران نباشند و به شایعات هم توجه نکنند افزود: ما حمایت‌های لازم را خواهیم داشت و قبل از بازی مقابل اسپاد تهران با حضور در اردوی تیم با اعضای تیم جلسه برگزار می‌کنیم.
وی اظهار داشت: به تعهدات خود پایبندیم و یکسری مشکلات بود که باید پیگیری لازم را انجام می‌دادیم تا در ادامه راه مساله‌ای به وجود نیاید و بزودی با ورود به مسایل مالی باشگاه، شرایط را حل خواهیم کرد.
رضوی پور تاکید کرد: بهتر است همه به تیم انگیزه بدهند چرا که اول راه هستیم و کار تازه شروع شده است.
رییس هیات مدیره باشگاه پاس: به تعهدات خود پایبندیم و یکسری مشکلات بود که باید پیگیری لازم را انجام می‌دادیم تا در ادامه راه مساله‌ای بوجود نیاید
رییس هیات مدیره باشگاه پاس گفت: در حال تدوین طرح مدرس در باشگاه داری حرفه‌ای برای نخستین بار در کشور هستیم و نظام باشگاه داری را به معنای واقعی اجرایی خواهیم کرد.
وی افزود: تشکیل آکادمی تخصصی و راه‌اندازی تیم‌های پایه پاس و ایجاد باشگاه هواداران پاس نیز به زودی رونمایی خواهد شد.
پاس فردا مهمان اسپاد تهران
پاسی‌ها که تاکنون از ۲ بازی با یک برد و یک شکست در رده ششم جدول قرار گرفته است فردا یکشنبه در هفته سوم مهمان اسپاد تهران است.
قرار است قبل از این دیدار مدیران باشگاه پاس که در هفته‌های اخیر فرصت حضور در اردوی تیم را نداشتند، در جمع اعضای این تیم قرار بگیرند و به آن‌ها روحیه بدهند.
پاس در صورت برتری مقابل اسپاد تهران می‌تواند در جمع تیم‌های مدعی بالای جدول قرار بگیرد اما تساوی یا شکست در این دیدار شرایط آن‌ها را در همان میانه‌های جدول ماندگار خواهد ساخت.
اسپاد تهران نیز از ۲ بازی صاحب برد نشده و تنها به ۲ تساوی رسیده است و اکنون می‌کوشد تا با کسب سه امتیاز مقابل پاس بتواند از جایگاه نهمی جدول خارج شود.
دیدار تیم‌های پاس همدان و اسپاد تهران فردا یکشنبه از ساعت ۱۵ به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) شهر تهران برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن