شگفتی بزرگ در گام اول لیگ یک

وقتی شهرداری همدان همه را متحیر کرد

b_150_100_16777215_00_images_z_shahedariii.jpgلیگ دسته اول فوتبال کشور در شرایطی هفته نخست خود را پشت سر گذاشت که سورپرایز بزرگ آغازین ایستگاه مسابقات، شهرداری همدان بود.
تیم فوتبال شهرداری همدان به عنوان یکی از میهمانان جدید لیگ یک در فصل جاری مسابقات، در هفته نخست بازی‌ها دست به کار شگفت‌انگیزی زد و ماشین‌سازی تبریز که سال قبل در لیگ برتر روزگار می‌گذراند را در خانه‌ی حریف با چهار گل از میان برداشت تا به طرز جالبی لیگ و تمام تیم‌های حاضر را سورپرایز کند.
شاگردان رضا طلایی‌منش سال قبل با موفقیت در لیگ دو، جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کردند و امسال هم با تکیه بر توانمندی‌های بومی، قطع به یقین دست به ماجراجویی‌های جذابی خواهند زد.
این تیم در همین هفته‌ی نخست بالاتر از ملوان بندرانزلی صدرنشین بازی‌ها لقب گرفت تا نشان دهد به هیچ عنوان در رقابت امسال با تیم‌های مرفه و تا دندان مسلح، دست و پا بسته نخواهد بود.
امسال و بعد از مدت‌ها از قرار معلوم انگار فوتبال همدان قرار است یک تیم داشته باشد برای آرام‌شدن و فرار از اضطراب‌هایِ پشت درب‌مانده. تیمی که حتی در تلاطم‌ها ‌و مخاطره‌ها و در بحبوحه‌ و تکاپوی گریز از ویروس، کودکانه‌تر از همیشه مردم فوتبالی همدان را وادار به عاشقی کند. تیمی که روایتی از علاقه‌های بدون توقف در زندگی‌های مردم همدان باشد.
سال‌های اخیر، دورنمایِ امیدوارکننده‌ای پیش پای فوتبال همدان نگذاشت، اما روزهای خوب با رضا طلایی در شهرداری طی فصل قبل و همین هفته‌ی نخست لیگ یک به ما ثابت کرد که اگر سازِ مدیریت و تصمیمات بالادستی‌ها کوک، فوتبالی و عاقلانه و البته بر وفق مراد هوادار باشد، می‌توان قطعات شکسته‌ی یک تیم بومی را با حوصله به هم چسباند و سرمستانه زندگی کرد.
و این‌بار لیگ یک را به‌خاطر پسران خوب شهرداری و تمام زحماتی که برای مواظبت از آرزوهایمان می‌کشند، دوست خواهیم داشت. و بیشتر به‌خاطر بازیکنان بومی ‌که می‌توانند پرتمان کند به نزدیکِ یک دهه قبل. روزهایی که تیم الوند با همین طلایی برایمان خاطره می‌ساخت.
امسال، شاگردان طلایی‌منش از شوق تماشای آنچه‌که سرمربی و هزاران‌ هوادار همدانی دوست دارند، دست نخواهند کشید.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن