مشکلات مالی پاشنه آشیل پاس همدان

b_150_100_16777215_00_images_01081583.jpgجهش پاس به رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه ب لیگ ۲ در شرایطی روز گذشته با برد قاطع مقابل شهدای بابلسر رقم خورد که شاگردان پاشازاده با گذشت هفت هفته از مسابقات هنوز مطالبات مالی خود را دریافت نکرده‌اند.
 بازی پاس و شهدای بابلسر متفاوت از هفته‌های قبل، روز وفاق و همدلی هواداران و اعضای تیم بود که با برد جانانه و دلچسب شاگردان پاشازاده همراه شد.
روزی که پاس جهش مطلوبی در جدول رده‌بندی لیگ ۲ داشت و نشان داد صلابت یک تیم مدعی را دارد.
تفکرات هوشمندانه مهدی پاشازاده اجازه قدرتنمایی را به حریف نداد و بازی زیبا و دلپسند شاگردانش یک برد قاطع را رقم زد.
همین اقتدار فنی و فوتبالی باعث شد هواداران مسرور از پیروزی، یکصدا «امیر عظیمی» مدیرعامل باشگاه و «مهدی پاشازاده» سرمربی تیم و بازیکنان را تشویق کنند.
هر چند این برد، عروسی را به کوچه پاس آورد اما نگرانی همچنان در سیمای سرمربی پاس موج می‌زند، البته این نگرانی نه بابت مسایل فنی، تاکتیکی و نتیجه گیری تیم پاس؛ بلکه تزریق منابع مالی است که این روزها پاشازاده و شاگردانش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
هر چند این برد، عروسی را به کوچه پاس آورد اما نگرانی همچنان در سیمای سرمربی پاس موج می‌زند، البته این نگرانی نه بابت مسایل فنی، تاکتیکی و نتیجه گیری تیم پاس؛ بلکه تزریق منابع مالی دغدغه‌ای است که این روزها پاشازاده و شاگردانش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
انتظاری به حق که می‌طلبد مسوولان اجرایی در برابر تعهدی که به تیم دارند، فعل خواستن را صرف کنند.
این تیم پس از شروع پرنوسان در لیگ ۲، حالا با گذشت هفت هفته شرایط منسجم و هارمونی را به لحاظ فنی و تاکتیکی به دست آورده و انتظار دارد مسوولان به وعده‌های خود عمل کنند.
آنطور که پیدا است امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه پاس توان پرداخت تمامی هزینه‌ها را ندارد و او نیز از مسوولان اجرایی استان همدان خواسته تا وضعیت را تعیین تکلیف کنند.
عظیمی تاکنون بیش از یک میلیاردتومان صرف مخارج تیم پاس کرده و اینکه بتواند در ادامه تمامی هزینه‌های تیم را به صورت شخصی تامین کند، امکان پذیر نیست.
سابقه حضور عظیمی در تیم پاس طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که او هر زمان که پاس در تنگنای مالی قرار داشته، این تیم را مورد حمایت قرار داده است و حالا دغدغه‌های مالی سبب شده که این بار وی انتظار همراهی و مشارکت مسوولان برای رسیدگی به این مشکلات را داشته باشد.
پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی همان قدر ضروری است که تعیین تکلیف وضعیت بدهی‌های باشگاه دارای اهمیت است.
فدراسیون فوتبال نسبت به تسویه بدهی‌های مالی تیم پاس اولتیماتوم داده و مشخص نیست که در هفته هشتم لیگ ۲ اجازه حضور تیم پاس برای ادامه مسابقات داده شود.
بدهی پاس در کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که باید درصدی از این بدهی‌ها تسویه شود.
پرداخت این بدهی‌ها نیز موجی از نگرانی را ایجاد کرده چرا که بی‌توجهی به دستور فدراسیون چه بسا منجر به محرومیت پاس از حضور در ادامه مسابقات لیگ ۲ شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن