بانوان فوتبالیست همدان در یک قدمی صعود به لیگ یک کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_169794344.jpgتیم منتخب فوتبال بانوان همدان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه غرب با شکست حریفان خود به دور نهایی صعود کرد تا در یک قدمی راه یابی به لیگ یک کشور قرار بگیرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، رقابت‌های فوتبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در لیگ دسته دوم با شرکت ۱۲ تیم در سه گروه چهارتیمی به میزبانی تبریز برگزار شد و تیم هیات فوتبال همدان در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های ترکان‌کیا تبریز ستارگان بهار البرز و اطمینان پلیمر قم همگروه بود.
تیم فوتبال بانوان هیات استان همدان با سرمربیگری فریبا ترک در این رقابت‌ها با کسب سه پیروزی قاطعانه و ۹ امتیاز به‌ عنوان تیم نخست به مرحله دوم صعود کرد.
تیم بانوان همدان در نخستین گام و در یک بازی برتر موفق شد تیم ستارگان بهار البرز را پنج بر ۲ شکست بدهد، در دومین بازی موفق شد با ۶ گل اطمینان پلیمر قم را شکست دهد و در بازی پایانی نیز مقابل تیم ترکان‌کیا تبریز هشت بر صفر به برتری رسیدند.
در این رقابت‌ها تیم همدان با ۱۹ گل زده و تنها ۲ گل دریافتی بهترین خط ‌حمله و بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص داد و زهرا رجبی با هفت و هانیه جلالیان با ۶ گل بهترین گلزنان تیم بانوان همدان بودند.
مرحله نهایی این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم از یکم تا ۱۳ مرداد ماه برگزار خواهد شد و هیات فوتبال همدان در تلاش است تا میزبانی این مرحله از مسابقات را کسب کند.
تیم فوتبال بانوان همدان در این رقابت‌ها با ترکیب هانیه جلالیان، هاینه طبی‌خرم، زهرا ترکمان، مریم فراهانی، فاطمه دارایی، آناهیتا فرزانپور، مهدیه کلهری، فائزه غلامی، ستاره جلیلی، مرجان رجبی، نفیسه طهماسبی، زهرا رجبی‌ستار، بیتا خزائی، هانیه سرخوش، زهرا شیرنیان، حدیث کریمی وزینب حسنی  حاضر شد.
این تیم را فریبا ترک به‌عنوان سرمربی و فائزه احمدی به‌عنوان سرپرست عهده دار هستند.
همدان دارای ۵۰۰ بانوی فوتبالیست و فوتسالیست است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن