حیدری مقدم در ریاست هیات پزشکی ورزشی همدان ابقا شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_heydarimoghadam.jpgدکتر رشید حیدری مقدم به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات پزشکی ورزشی استان همدان ابقا شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان همدان روز پنجشنبه با حضور لاله حاکمی نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور برگزار شد.
در این مجمع انتخاباتی رشید حیدری مقدم با کسب ۲۲ رای از مجموع ۲۲ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات پزشکی ورزشی همدان معرفی شد.
همچنین در این مجمع رای گیری برای هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی استان همدان نیز برگزار شد و در پایان رقیه محمدی بخش به عنوان نائب رئیس؛ جمشید شکیبا به عنوان خزانه دار، خسرو اصله به عنوان کارشناس خبره، امین کاویانی و رویا مظفری به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شدند.
رشید حیدری مقدم عضو هیات علمی و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی همدان است که در حال حاضر عضویت در هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی کشور را نیز بر عهده دارد.
وی از صاحب نظران و پیشکسوتان عرصه ورزش و پزشکی ورزشی است که سال‌ها سابقه ریاست بر هیات پزشکی ورزشی استان‌های ایلام و همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
حیدری مقدم ۱۶ سال ریاست هیات پزشکی ورزشی همدان را عهده دار است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن