سرمربی شهرداری همدان: نتیجه مساوی برابر قشقایی شیراز راضی کننده بود

b_150_100_16777215_00_images_talayi_manesh.jpgسرمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه می دانستیم بازی سختی برابر قشقایی شیراز داریم، گفت: از نتیجه مساوی که در خارج از خانه بدست آمد راضی هستم.
رضا طلایی منش عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: از تیم حریف شناخت داشتیم و برهمین اساس برنامه ریزی کردیم که چگونه بازی کنیم. بازی سنگینی بود برای همین هم ۲ نفر از بازیکنانم در جریان بازی مصدوم شدند.
طلایی منش ادامه داد: قشقایی را تیم منظم و یک دستی دیدم که بازیکنانش بسیار پر تلاش و دونده ظاهر شدند و پیش بینی این را کرده بودیم بازی محکم و سختی داریم. ۲ تیم شایسته سه امتیاز بودند هم تیم ما و هم آنها فرصت هایی برای گلزنی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.
دیدار تیم های قشقایی شیراز و شهرداری همدان در هفته ششم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان عصرچهارشنبه در زمین بعثت شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
در پایان هفته ششم تیم ملوان انزلی با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد، قشقایی شیراز با ۱۳ و شهرداری همدان هم با ۱۲ امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره ۲۲ خواهند شد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
بادران تهران که در دوره گذشته از مدعیان بود، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز هم در انتهای جدول قرار دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن