سرمربی قشقایی شیراز: تیم فوتبال شهرداری همدان بسته بازی کرد

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpg سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز با اشاره به اینکه تیم شهرداری همدان بسته بازی کرد، گفت: آنها دنبال ضد حمله بودند تا از این راه به گل برسند.
مهدی رجب زاده عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: بازی حساسی بود چرا که تیم های اول و دوم جدول با هم بازی داشتند. بازیکنان ما تلاش خود را کردند اما بازی به شکلی پیش رفت که روی تک موقعیت ها فرصت گلزنی به دست آمد.
رجب زاده ادامه داد: چند فرصت داشتیم که دروازه بان حریف خوب کار کرد هرچند بازیکنان ما در خط حمله بی دقتی کردند.
بازیکن سابق تیم ملی ایران با اظهار اینکه از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم، افزود: اما فوتبال قابل پیش بینی نیست که همیشه برنده باشی ضمن اینکه هیچ کدام از بازیکنانم کم نگذاشتند.باید بیشتر روی مسایل فنی به ویژه در خط حمله کار کنیم تا بتوانیم در بازیهای سخت برنده شویم که این امر کلید موفقیت است.
وی گفت : قرار گرفتن در صدر جدول بار روانی دارد و مدام با بازیکنان صحبت کردم که در این زمان قرار گرفتن در صدر جدول به درد نمی خورد و باید تا پایان لیگ با قدرت ظاهر شویم و بازیهای آینده را ببریم.
دیدار تیم های قشقایی شیراز و شهرداری همدان در هفته ششم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان عصرچهارشنبه در زمین بعثت شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
در پایان هفته ششم تیم ملوان انزلی با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد، قشقایی شیراز با ۱۳ و شهرداری همدان هم با ۱۲ امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره ۲۲ خواهند شد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
بادران تهران که در دوره گذشته از مدعیان بود، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز هم در انتهای جدول قرار دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن