رییس هیات فوتبال استان همدان خبر داد؛

۷۰۰ نوآموز فوتبال در همدان استعدادیابی شدند

b_150_100_16777215_00_images_Newsimg6356-ojrh.jpgرییس هیات فوتبال استان همدان گفت: بیش از ۷۰۰ نوآموز در رده سنی زیر ۱۶ سال در طرح استعدادیابی فدراسیون فوتبال این استان شرکت کردند.

عباس صوفی اظهار داشت: در این دوره استعدادیابی که با حضور نمایندگان استعدادیاب فدراسیون فوتبال در همدان برگزار شد، عملکرد فنی بازیکنان شرکت کننده مورد ارزیابی و تست فنی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در مرحله مقدماتی این طرح بازیکن شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، رزن و فامنین حضور داشتند.

صوفی خاطرنشان کرد: در نهایت ۱۰۰ بازیکن برای حضور در مرحله نهایی انتخاب که در پایان بر اساس جمع‌بندی مربیان استعدادیاب، هشت بازیکن اصلی و چهار بازیکن ذخیره معرفی شدند.

رییس هیات فوتبال همدان افزود: این بازیکنان منتخب اواخر شهریورماه جاری در طرح استعدادیابی منطقه غرب کشور به میزبانی همدان حضور خواهند یافت.

وی یادآور شد: استان همدان یکی از پایلوت‌های اجرای این طرح در کنار خراسان رضوی و اصفهان انتخاب شده و استقبال خوبی نیز از این طرح شده است.

صوفی با اشاره به مراحل اجرایی این طرح با نام نویسی در سامانه فدراسیون گفت: سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال برای نخستین بار و با دستور رئیس فدراسیون و همکاری دپارتمان فن آوری و اطلاعات راه‌اندازی و بارگذاری شده است.

وی افزود: این سامانه استعدادیابی مختص بازیکنان زیر ۱۶ سال است که پس از ثبت اطلاعات شخصی خود در سامانه تعریف شده از سوی استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال در چهار منطقه کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

هم اکنون بیش از ۱۰ هزار فوتبالیست به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت می‌کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن