نبرد سرنوشت‌ساز نمایندگان فوتبال همدان در هفته هفدهم لیگ۲‌

b_150_100_16777215_00_images_01117630.jpgنمایندگان فوتبال همدان در حالی امروز /دوشنبه/ در هفته هفدهم لیگ دسته ۲ کشور برابر حریفان خود به میدان می‌روند که جدال آنها حساس و سرنوشت‌ساز است.
پاسی ها فردا باید از رزکان کرج پذیرایی کنند و شهرداری در اهواز مهمان فولادنوین است.
هر ۲ تیم شرایط شکننده در جدول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارند و از دست دادن امتیاز چه بسا منجر به سقوط به رده های پایین تر می شود.
پاس در شرایطی فردا میزبان رزکان کرج است که بازی رفت را با برد به پایان برد و شهرداری همدان نیز توانست از سد فولادنوین اهواز عبور کند.
هم اینک پاس با ۲۶ امتیاز رتبه دوم جدول گروه یک را در اختیار دارد و شهرداری با ۲۴ امتیاز در رده ششم گروه ب قرار گرفته است.
جدال پاس برای صدرنشینی
پاسی ها در شرایطی فردا میزبان رزکان کرج هستند که علاوه بر نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه، نیم نگاهی به بازی چوکای صدرنشین هستند.
چوکا در شرایطی میزبان ملی حفاری اهواز است که در صورت شکست برابر این تیم و پیروزی پاس، صدر جدول را از دست می دهد.
در واقع پاسی ها اگر بتوانند این بار هم برابر رزکان کرج به پیروزی برسند، چه بسا صدرجدول را تصاحب کنند.
در جدول گروه یک چوکا با ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پاسی ها با ۲۶ امتیاز دوم هستند.
تفاضل گل پاس نسبت به چوکا بهتر است و پیروزی شاگردان قربانی می تواند شانس آنها برای صدرنشینی در این گروه افزایش یابد.
تساوی بحث برانگیز این تیم در هفته قبل برابر شهرداری بم باعث شد تا پاس فرصت صدرنشینی را از دست بدهد و حالا توقع هواداران پیروزی در بازی فردا است.
رزکان کرج نیز با ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و در هفته های قبل با کسب نتایج مطلوب به دنبال تداوم این روند موفقیت آمیز است.
پنج دیدار اخیر را شهدای رزکان بدون باخت پشت سر گذاشته است و آخرین باخت پاس همدان به بازی با چوکا بازمی گردد.
دیدار رفت دو تیم با برتری پاس همدان به پایان رسید که تک گل پاسی ها را میلاد داوودی به ثمر رساند.
شهرداری در خطر سقوط
شاگردان هادی گل محمدی با شکست برابر استقلال ملاثانی خوزستان در هفته گذشته که با حاشیه های گسترده نیز همراه بود، حالا نبرد بسیار مهمی در هفته هفدهم دارند.
تیم شهرداری فردا به مصاف همسایه بالانشین جدول رده بندی گروه یک لیگ ۲ می روند.
فولاد نوین با ۲۵ امتیاز رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد و پیروزی در بازی مقابل شهرداری همدان صعود یک پله ای را برای این تیم به همراه خواهد داشت.
اما پیروزی تیم شهرداری همدان نیز می تواند این تیم را در بهترین حالت به رتبه چهارم جدول برساند.
شکست هر ۲ تیم در این بازی منجر به سقوط یک پله ای در جدول رده بندی خواهد شد.
می‌توانیم باز هم مدعی شویم
سرمربی تیم شهرداری همدان با اشاره به وضعیت این تیم گفت: در صورت حمات می توانیم باز هم در جمع مدعیان قرار بگیریم.
هادی گل محمدی افزود: انتظار داریم در این هفته‌ها که جایگاه تیم ها با یک برد و باخت تغییر می یابد، با حمایت به موقع شرایط ارتقا تیم در جدول را مهیا سازیم.
وی اضافه کرد: ۱۰ بازی و در مجموع ۳۰ امتیاز باقی مانده که می تواند راه صعود به جمع مدعیان را با حمایت همه جانبه فراهم ساخت.
گل محمدی بیان کرد: نبود زمین و مشکلات مالی باعث شد تمرین در نیم فصل را با تاخیر آغاز کنیم و امکان جذب بازیکن نیز مهیا نشد تا در مجموع انتظارها تا این لحظه برآورده نشود.
وی اظهار داشت: انتظار داریم مدیران شورا و شهرداری حضور پر رنگ در اردوهای تیم داشته باشند تا در این هفته های پایانی بتوانیم عملکرد بهتری را از تیم داشته باشیم.
گل محمدی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری مشکلی در مسایل فنی ندارد و فقط باید به لحاظ روحی و مالی مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرند.
بازی آسان وجود ندارد
سرمربی تیم پاس همدان نیز گفت: بازی آسان وجود ندارد و شرایط برای همه تیم ها سخت و غیر قابل پیش بینی است.
علی قربانی افزود: پاس در حالی فردا به مصاف رزکان کرج می رود که این تیم به هیچ عنوان قابل مقایسه با نیم فصل اول نیست و چندین بازیکن کلیدی را در نیم فصل جذب کرده است.
وی اضافه کرد: با لشکری از بازیکنان مصدوم و محروم باید در این بازی حضور یابیم و شرایط سختی را دنبال می کنیم.
قربانی با تمجید از تلاش شاگردانش گفت: در این هفته های اخیر همچون نیم فصل اول تلاش بازیکنان را شاهد هستیم و از عملکرد همه بازیکنان رضایت دارم.
سرمربی تیم پاس خاطرنشان کرد: بازی مقابل رزکان کرج برای تیم پاس بسیار حایز اهمیت است و امیدواریم با حمایت هواداران در این دیدار مهم به پیروزی دست یابیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن