سرپرست جدید تیم ملی فوتبال: با کسی مشکل ندارم و اهل تعامل هستم

b_150_100_16777215_00_images_stories_khorshidi_2.jpgسرپرست جدید تیم ملی فوتبال گفت: با کسی مشکل ندارم و همیشه اهل تعامل بودم و به نظرم برخی به خاطر خصومت‌هایی که با فدراسیون فوتبال دارند، به انتخاب من انتقاد می‌کنند.
مجتبی خورشیدی در گفت و گوی رادیویی اظهار داشت: برخی می‌گویند یک بار هم اسم من را در فوتبال نشنیده‌ و در فوتبال حضور نداشته‌ام. این در حالی است که من از سال ۷۵ وارد باشگاه راه آهن شدم و نزدیک به ۱۹ سال در این باشگاه در سمت‌های مختلف مشغول بکار بودم و تیم های متعدد ورزشی را مدیریت کردم و وارد کار مربیگری هم شدم.
وی افزود: در تیم های فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... نزدیک به یک فصل و حدود سه ماه هم در استقلال سابقه حضور به عنوان معاون ورزشی را دارم. من در سال ۲۰۰۱ در مربیگری مدرک A گرفتم و از آنجایی که در سمت های مختلف در فوتبال حضور داشتم، با شرایط کار سرپرستی آشنا هستم.
سرپرست جدید تیم ملی فوتبال ادامه داد: با کسی مشکل ندارم و همیشه اهل تعامل بودم و به نظرم برخی به خاطر خصومت هایی که با فدراسیون فوتبال دارند، این کار را انجام می دهند و یا به دنبال سهم خواهی هستند و برخی نیز سوار موج می شوند و پیش خود می گویند حالا که بقیه دارند انتقاد می کنند بگذارید ما هم انتقاد کنیم. پیش از من کسانی در سرپرستی تیم ملی حضور داشتند که اصلا از جنس ورزش نبودند و البته همه عزیزان من هستند و من نقدی به عملکردشان ندارم و شاید هم کارنامه آن‌ها کارنامه بسیار درخشانی بوده است. اما چرا آن موقع از آن‌ها انتقاد نشد.
وی بیان کرد: من با وجود اینکه نزدیک به ۲۵ سال در فوتبال بوده‌ام و در همه پست ها کار کردم و تحصیلاتم نیز در این زمینه است، مورد انتقاد واقع می‌شوم و نمی دانم به کدامین گناه من را می‌زنند و جالب اینکه اصلا حضورم را در فوتبال منکر می‌شوند.
سرپرست جدید تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا کار خود را در تیم ملی شروع کرده یا نه، خاطرنشان کرد: بله؛ دو سه روزی است که کار خود را شروع کرده ام. قرار است تیم ملی در تاریخ ۴ خرداد در کیش اردو بزند. ما ۱۰ خرداد با پرواز اختصاصی کیش ایر راهی منامه خواهیم شد و طبق برنامه به ترتیب با هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق بازی خواهیم کرد. اتفاق خوبی که در روزهای اخیر افتاده، عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی کیش ایر بوده و از این پس پروازهای تیم ملی به صورت چارتر انجام خواهد شد. این برنامه ها با حضور دوباره دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در تهران بررسی خواهد شد. او به زادگاه خود رفته و تا چند روز دیگر به تهران باز می‌گردد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن