پاس برد، دخانیات دود شد!

b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-02-03_23-09-35.jpgتیم پاس همدان در هفته نهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور با برتری مقابل دخانیات گیلان به رتبه دوم جدول رده بندی گروه یک صعود کرد .

به گزارش "همدان فوتبال"، در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه ملت شهر همدان برگزار شد، تیم پاس همدان با نتیجه یک بر صفر دخانیات گیلان را شکست داد و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

تک گل این دیدار به دنبال ارسال میثم شیردل در دقیقه 30 و ضربه تماشایی مجتبی یوسف چراغی وارد دروازه دخانیات گیلان شد.

پاس همدان در این دیدار با ترکیب حمید عبدالمالکی، رضا قاسمی، هادی خمیسی، امیر بیگلری، علی بابایی، محمد عنایتی، امیرمحمد رضایی، علیرضا امیری، علی صابری زاده، مجتبی یوسف چراغی و میثم شیردل به میدان رفت.

ترکیب تیم دخانیات گیلان را نیز حمید الهی، ماهان سیاوشیان، مجتبی یوسفی، امیرحسین مبصر، علی رضازاده، هومن ربیع زاده، دانیال میرزایی، سیدمهدی شفیعی، محمد قاسمی، بنیامین خاتمی فر و مجتبی عباسپور تشکیل دادند.

تیم پاس همدان با این پیروزی 13 امتیازی شد و پس از ملوان 16 امتیازی در رتبه دوم گروه یک لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور قرار گرفت.

پاس در گروه یک لیگ دسته اول جوانان کشور با تیم های ملوان بندر انزلی، دخانیات رشت، شهرداری اردبیل، آذردان مغان اردبیل، علم و ادب ارسباران و آب منطقه ای کرمانشاه هم گروه است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن