پاس جوان جورکش بزرگسالان

شاگردان سعید باقر 101 دقیقه جنگیدند و بردند

b_150_100_16777215_00_images_gallery_photo_2016-02-09_16-42-39.jpgتیم پاس در چارچوب هفته ششم لیگ دسته اول جوانان کشور مقابل حریف اردبیلی خود پیروز شد تا عدم نتیجه گیری تیم بزرگسالان را که مدام در کورس رقابت های لیگ یک می بازد و هوادارانش را معترض به خانه هایشان بدرقه می کند، بکشد.

به گزارش "همدان فوتبال"، پاسی ها امروز برابر تیم آذردان مغان اردبیل با یک گل به پیروزی دست یافتند تا به رده چهارم گروه یک صعود کنند.

 

در این دیدار که عصر امروز به میزبانی اردبیل برگزار شد، میثم شیردل ذخیره طلایی پاسی ها در دقیقه 48 نیمه دوم با ارسال تماشایی خود علی صابری زاده مهاجم پاس را در فضای گلزنی قرار داد و این بازیکن تک گل سبزپوشان را به ثمررساند.

 

شاگردان سعید باقر در حال حاضر با هفت امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه چهارم جدول هفت تیمی گروه یک لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارند.

 

تیم جوانان پاس در این پیکارها با ترکیب مجید عبدالمالکی، مهران رحمانی، امیر بیگلر، هادی خمیسی، رسول طاهری، رضا قاسمی، علی بابایی، محمد عنایتی، امیر محمد رضایی، آرمین مهری، علی حیرانی، متین جعفری، علی صابری، علی امیری، محمد نجفی، مجتبی یوسفی، مهدی آرمان و میثم شیردل در این رقابت ها حضور یافته است.

 

پاسی ها از اینکه ناظر و داور این بازی اهل یکی از شهرستان های استان اردبیل بودند، اعتراض کردند.

 

این بازی 101 دقیقه به طول انجامید.

 

پاسی ها جمعه هفته جاری بازهم در اردبیل باید به مصاف شهرداری این شهر بروند.

 

نکته جالب توجه دو بازی پشت سرهم تیم پاس مقابل نمایندگان فوتبال اردبیل و در این شهر است.

 

پاس در گروه یک لیگ دسته اول جوانان کشور با تیم های ملوان بندر انزلی، دخانیات رشت، شهرداری اردبیل، آذردان مغان اردبیل، علم و ادب ارسباران و آب منطقه ای کرمانشاه هم گروه است.

 

این تیم با وجود حمایت های ناچیز باشگاه پاس توانسته تا به اینجا نتایج عادلانه ای کسب کند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن