در ليگ دسته دوم كشور

پاس نوین به صعود امیدوار شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop.jpgپاس نوين همدان  2
گل‌ها: حميد گلزاري امجد(43) و سيدجمال معصومي(56)
نفت نوين آبادان يك
گل: امين مقتدايي(13)
داوران: ايرج ساعدي، كاوه بهمني و حسين عيسي‌وند
اخطار: ايرج لطفي و محسن خدابنده‌لو(پاس نوين)، مصطفي فراهاني، حسين كريمي هاشميان و فرهاد مالكي (نفت نوين)
اسامي تيم پاس نوين: رسول بلاغي، ايرج لطفي، رضا حاتمي( حامد ميرزايي36)، عليرضا شاهسوند، ميلاد احمدي، محمدرضا احمدي، حسين كاظمي، سيدجمال معصومي، محسن خدابنده‌لو(رضا نورمحمدي 81)، حميد گلزاري و داريوش سعادتي (علي‌اصغر عاشوري55)
سرمربي: رضا طلایي منش
اسامي تيم نفت نوين: ياسر اشرفي، احسان رباعي، فرشاد حاجي پور، مصطفي فراهاني(عليرضا خسروي 60)، خليل بچاري زاده، حسين كريمي هاشميان (فواد بغلاني48)، فرهاد مالكي، حميد خفایي، توفيق خذيراوي، مجاهد خذيراوي و امين مقتدايي(محمد برهي51)
سرمربي: وحيد سلاماتي
همدان - ورزشگاه 15 هزار نفري- هفته بيست و دوم از رقابت‌هاي قهرماني باشگاه هاي كشور ليگ دسته دوم، جام آزادگان
به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، هفته بيست و دوم ليگ دسته دوم كشور جام آزادگان با انجام 6 ديدار در شهرهاي مختلف دنبال شد كه در حساس‌ترين بازي تيم پاس نوين همدان ميزبان نفت نوين آبادان بود.
اين بازي در ورزشگاه 15 هزار نفري همدان انجام شد و حضور دو تيم در بالاي جدول اين بازي را 6 امتيازي كرده بود. حساسيت بازي آنقدر بود كه مديران پاس نوين اقدام به اهداي جوايز براي تشويق تماشاگران و حضور در استاديوم كردند.
پاس نوين كه در پله چهارم جدول قرار داشت و يكي از بخت‌هاي صعود به ليگ دسته اول است براي آنكه همچنان در كورس مدعيان بماند به پيروزي در اين بازي خانگي سخت نياز داشت و براي رسيدن به هدف تمام جوانب كار را سنجيده بود و با قدرت قدم به زمين گذاشت. پاس نوين كه در آستانه اين ديدار محرومان خود را نيز با بخشش فدراسيون مواجه ديد با روحيه‌اي دوچندان به ديدار حريف رفت.
كادر فني تيم نقاط ضعف و قوت نفت آبادان را به خوبي آناليز كرده بودند و با آگاهي به مصاف حريف رفتند.
تيم فوتبال نفت نوين كه با 41 امتياز در رده دوم جدول قرار داشت چشم به حداقل امتياز از اين بازي دوخته بود و با يك فوتبال بسته به دنبال رسيدن به مقاصد خود بود. رضا طلايي با آگاهي از نحوه بازي حريف، فوتبال روي زمين و نفوذ از عمق را در دستور كار خود قرار داد و از همان دقايق اوليه اين تاكتيك را پياده كرد.
بازي با حملات پاس نوين آغاز شد و 200 تماشاگر حاضر در ورزشگاه نيز تيم را براي فوتبال تهاجمي تشويق كردند.
شاگردان طلايي دقايق اوليه را با استرس و پراشتباه ظاهر شدند و حساسيت بازي باعث شد تا بازيكنان، پا‌س‌هاي اشتباه زيادي داشته باشند.
همين اشتباهات سرانجام به گل برتري نفت نوين منجر شد تا پاس نوين با انگيزه بيشتري بازي را دنبال كند. اشتباه ياران پاس نوين در آفسايدگيري سرانجام كار دست اين تيم داد و در دقيقه 13 بازي مجاهد خذیراوی هافبك كهنه‌كار و باتجربه نفت نوين توپ را به پشت مدافعان ارسال كرد تا امين مقتدايي از آفسايدگيري اشتباه پاس نوين نهايت سود را ببرد و با اشتباه سنگربان همدان تيم حريف به گل اول بازي دست يابد.
پس از اين گل تيم نفت به اداره بازي و تلف كردن وقت پرداخت. تيم پاس نوين كه دوست نداشت در خانه بازنده شود فوتبال تهاجمي و سود بردن از توپ‌هاي عمقي را در دستور كار خود قرار داد و حملات زيادي را روي دروازه حريف تدارك ديد. بازي زيبا و كلاسيك پاس نوين و تشويق تماشاگران روند بازي را عوض كرد و سرانجام قبل از پايان نيمه اول پاس نوين به گل تساوي دست يافت.
در دقيقه 43 بازي حميد گلزاري امجد مهاجم پاس نوين صاحب توپ شد و پس از پيشروي با ضربه‌اي زيبا گل تساوي را به درون دروازه نفت نوين جاي داد و نيمه اول، دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند.
در بين دو نيمه مربيان نقاط ضعف و قوت را براي بازيكنان خود تشريح كردند. با شروع نيمه دوم پاس نوين نبض ميدان را در دست گرفت و كاملاً برتري خود را به حريف ديكته كرد. حملات مداوم پاسي‌ها چاره‌اي جز دفاع به حريف نداد و آنها براي حفظ نتيجه تلاش گسترده‌اي داشتند اما پاس نوين كه تنها با پيروزي مي‌خواست به صعود اميدوارتر شود بر شدت حملات خود افزود و در دقيقه 56 بازي به گل برتري دست يافت. به دنبال حملات مداوم پاس نوين جمال معصومي صاحب توپ شد و با شوتی سنگين گل برتري پاس نوين را به نام خود ثبت كرد.
پس از اين گل، شاگردان طلايي با آرامش بهتري بازي را دنبال كردند و حريف كه بازي را باخته ديد سعي داشت با توپ‌های مستقيم به دروازه پاس نوين راه پيدا كند اما دفاع منسجم پاس نوين هيچگاه اجازه خودنمايي به حريف را نداد و اين حملات يكي پس از ديگري دفع شد.
بازيكنان پاس نوين در اين نيمه فوتبال خوبي را به نمايش گذاشتند و در ضد حملات بارها صاحب موقعيت شدند اما عجله مهاجمان مانع از فرو ريختن دروازه نفت شد. حامد ميرزايي به تنهايي دو بار فرصت گلزني پيدا كرد كه با کم‌دقتی اين فرصت‌ها را از دست داد.
سرانجام اين بازي با نتیجه دو بر يك به سود پاس نوين به پايان رسید و اين تيم پس از شكست مهر كرج اين بار نفت نوين آبادان را نيز در دامنه الوند زمين‌گير كرد تا راه براي صعود تيم به دسته اول هموار شود.
پاس ديگر بازي سختي در پيش ندارد و اگر حادثه خاصي اتفاق نيفتد این تیم از شانس بالايي براي صعود برخوردار است.
در ساير ديدارها تيم سايپا مهر كرج در تبريز مقابل گسترش فولاد سهند تن به شكست يك بر صفر داد تا اقتدار خود را در صدر جدول از دست بدهد. تيم گسترش فولاد با اين پيروزي به جمع مدعيان برگشت.
تيم نفت اميديه نيز با غلبه بر آشيان‌گستران ورامين با تفاضل گل کمتر با مهر کرج در صدر جدول همنشین شد، اين بازي را نفت اميديه 1-2 برد. در ديگر ديدارها داتيس مقابل چوكا و پيام برابر منطقه ويژه بدون گل متوقف شدند. نوژن شهرداري نوشهر نيز در يك بازي پرگل پرسپوليس برازجان را 3 بر 2 شكست داد.
در پايان هفته بيست و دوم سايپا مهر با 42 امتياز و تفاضل گل بهتر صدرنشين باقي ماند. تيم نفت اميديه با همين تعداد امتياز و گل‌آوراژ كمتر دوم است و تيم‌هاي نفت اميديه و پاس نوين با 41 امتياز سوم هستند كه نفت نوين تفاضل گل بهتري دارد.
در انتهاي جدول نيز سقوط پرشان زنجان قطعي شده است و تيم‌هاي پيام خراسان، چوكای تالش و پرسپوليس برازجان خطر سقوط را احساس مي‌كنند.


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن