برد غرور آفرين پاس در برابر شاهين در بوشهر

شادي پاسشاهين بوشهر 0-1 پاس همدان

گل: امير محبي (45 پنالتي)

ورزشگاه: شهيد بهشتي بوشهر

تماشاگر: 3هزار نفر

داور: يدالله جهانبازي

كمك ها: حسين خانبان و محمدرضا اميني

اخطار: نادراحمدی،وحیدعلی آبادی(پاس)

اخراج: عبدالله کرمی(43)شاهین

 

شاهین: مجیدغلامی، لک چیرا، عبدالله کرمی، محسن ایران نژاد، محسن حمیدی، ستارزارع، امجدشکوه مقام(46-مهدی طارمی، مسعودنظرزاده(68-منصور تنهایی)، ایوان پترویچ، مهدی کیانی (42-مهدی نوری)و عباس پورخسروانی

 

مربی: علیرضا مرزبان

 

 

پاس: سامان صفا، پویا سیف پناهی، مجید حیدری، روزبه شاه علیدوست، اکمل هولماتف(67-محسن ربیع خواه)، امیر محبی، مرتضی عزیزمحمدی(84-همت عابدی نژاد)، وحیدعلی آبادی(آتوریدیگاریان)، نادر احمدی، حمیدکاظمی و محمدابراهیم خسروی

 

سرمربی:علی اصغر مدیرروستا

 

شرح بازی:

شاهین در روزی که استیلی را به دلیل درگذشت برادرش به همراه نداشت، به امید یک پیروزی به میدان آمد. چینش نفرات اما کمی تا قسمتی با این ایده همخوانی نداشت و به رغم آغاز سرعتی بازی، رفته رفته پاس بازی منطقی خود را به حریف دیکته کرد.

بوشهری ها کم کم عصبی شدند و همین عصبیت هم پاس را به گل رساند و هم در روزی که کمترین استقبال از سپید پوشان بندری از سوی هواداران صورت گرفته بود، سکوها را ملتهب ساخت.

پاس نشان داد که با هدف بازی می کند و چشم به ضد حملات دارد؛ آنها روی همین حربه هم به گل رسیدند.

بی نظمی شاهینی ها هم در زمین و هم روی نیمکت مشهود بود تا جایی که با هر سوت داور حتی بازیکنان نیمکت نشین هم لب خط آمده واعتراض می کردند!

در نیمه دوم شاهین ده نفره برای رسیدن به گل به پرتاب های بلند ایران نژاد و ضربات ایستگاهی دل بسته بود.

پاس همچنان روی ضدحملات خطرناک می شدند و صاحب موقعیت های بسیار خوبی هم شد که از دست رفت.

شاهینی ها بی هدف و بی برنامه کار را دنبال کردند و برای رسیدن به دروازه پاس طرح و استرتژی خاصی نداشتند.

شاهینی ها با ثبت سومین شکست پیاپی خود با 27امتیازامتیاز روی پله شانزدهم ايستاده و پاس با این برد 28امتیازی شد و به رده پانزدهم صعود کرد.

 

شرح گل:

 

(1-0)پاس: حمید کاظمی، مهاجم پاس روی یک ضدحمله گریخت و در محوطه جریمه با خطای عبدالله کرمی متوقف شد. جهانبازی با مشورت با خانبان کمک اول خود هم اعلام پنالتی کرد وهم مدافع شاهین را با کارت قرمز روبرو ساخت. ضربه پنالتی را محبی بر خلاف حرکت غلامی به گل تبدیل کرد.

 

بهترین بازیکن:

محمدابراهیم خسروی مدافع پاس عملکرد بسیار خوبی داشت و البته اگر مجید غلامی نبود شاید پاس روی ضدحملات و 4موقعیت تک به تکی که به دست آورد به گل های بیشتری می رسید.

 

اتفاق ویژه:

1-عبدالله کرمی که در بازی با تراکتور سازی هم توسط جهانبازی از بازی اخراج شده بود این اتفاق را در این بازی هم توسط همین داورتکرار شده دید.جهانبازی در 4دیدار این فصل قضاوت بازی های شاهین را برعهده داشته که هر چهار دیدار با شکست بوشهری ها همراه بود.

 

2-احمد آل نعمه مدافع نیمکت نشین شاهین وقتی متوجه تعویض سوم شاهین شد وفهمید دیگر به میدان نخواهد رفت،از دقیقه 65راهی رختکن شد!این هم شیوه جدید اعتراض در فوتبال ایران.

 

3-آش شاهین و چند آشپزی اش در این دیدار به خوبی مشهود بود؛ از دقیقه60 قرار بود تنهایی به میدان برود اما این تصمیم مرزبان با موافقت مهاجرانی که روی سکو حضور داشت همراه نبود.حسینی نسب مربی شاهین چند باری کنار سکوها آمد ونزد مرزبان رفت تا بالاخره مجوز تعویض در دقیقه 68صادرشد.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن