پاس یک قدم تا بازگشت دراماتیک / طلسم 4 ساله شکسته می شود؟

b_150_100_16777215_00_images_Z_pas.jpgتیم فوتبال پاس همدان در بازی رفت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم موفق شد حریف خود را شکست دهد تا یک قدم با صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور فاصله داشته باشد.
 بازی رفت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور عصر امروز از ساعت 18:30 بین دو تیم شهرداری آستارا و پاس همدان به میزبانی آستارایی ها برگزار شد.
در پایان این دیدار تیم پاس همدان موفق شد با تک گل حمید حیدری که در دقیقه 16 و بر روی یک ضدحمله به ثمر رسید، حریف خود را شکست دهد و یک گام تا صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور فاصله داشته باشد.
اگرچه یک بازی 90 دقیقه دست نخورده دو تیم در همدان در پیش خواهند داشت اما تک گل پاسی ها که در خانه حریف به ثمر رسید می تواند در بازی برگشت برگ برنده سبزپوشان همدانی باشد و کمک شایانی در راه صعود به این تیم کند.
این بازی تقابل دو هم بازی قدیمی یعنی حسن اشجاری و احمد جمشیدیان محسوب می شد چرا که هر دو در تیم های ملوان و سپاهان همبازی بودند و به خوبی نسبت به تفکرات همدیگر شناخت دارند.
این دیدار در شرایطی برگزار شد که شهرداری‌چی ها به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه خانگی خود (وحدت آستارا) از حریف خود در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبانی کردند.
در صورتی که پاس همدان بتواند در مجموع این رقابت حساس که به صورت رقت و برگشت برگزار می شود برنده شده و به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کند علاوه بر صعود دراماتیک طلسم 4 سال دوری از لیگ دسته اول کشور را خواهد شکست.
پاسی ها در 29 اردیبهشت سال 90 از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کردند و حدود 5 سال در این رقابت ها حضور داشتند پاسی ها در سال 95‌ به لیگ دسته دوم سقوط کردند و حدود 4 سال در رقابت های لیگ دو حضور داشته و همین مدت نیز از لیگ یک دور بودند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن