اردوی آماده سازی تیم فوتبال پاس در تهران برپا شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgتیم فوتبال پاس همدان در راستای آماده‌سازی بهتر بازیکنان برای حضور در لیگ ۲، اردویی چند روزه ای را در تهران برپا کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، سرپرست تیم فوتبال پاس همدان روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این اردوی آماده‌سازی به مدت یک هفته در کمپ تمرینی احمدآباد مستوفی تشکیل شده است.
محمد آرتیمانی به خبرنگار ایرنا گفت: در این اردوی آماده‌سازی قرار است چند بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح لیگ برتر، دسته اول و دوم کشور برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: هم اکنون ترکیب تیم پاس در حال تکمیل شدن است و توانسته‌ایم از فرصت باقی مانده تا شروع لیگ دسته دوم فوتبال کشور به نحو احسن استفاده کنیم.
به گفته آرتیمانی، اولویت کادر فنی جذب بازیکنان توانمند بومی است که البته در پست‌های موردنیاز نسبت به جذب بازیکنان غیربومی مدنظر اقدام کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: امسال رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور زودتر آغاز می‌شود و هدف ما حضور قدرتمند در این مسابقات است.
سرپرست تیم پاس همدان افزود: در فصل جدید مسابقات لیگ ۲ با اتکا به سرمربی بومی و باتجربه سعی داریم نتایج مطلوبی را کسب کنیم و امیدواریم با حمایت همه جانبه مسوولان اجرایی شرایط خوبی برای تیم رقم بخورد.
تیم پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن