لیگ یک فوتبال کشور/ شهرداری همدان در اندیشه بقا در جمع مدعیان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1401.jpgرقابت‌های هفته سوم لیگ یک فوتبال امشب (چهارشنبه) با انجام هشت مسابقه آغاز می‌شود که در یکی از حساس ترین بازی ها شهرداری همدان میهمان مس شهربابک است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، همدانی ها هیچ گاه در شهربابک خاطره خوشی نداشته اند و تاکنون موفق به شکست مس در شهر بابک نشده اند و این بار شاگردان جمشیدیان در تلاش برای شکستن این طلسم هستند.
شهرداری همدان در ۲ هفته اخیر موفق به کسب یک برد و یک تساوی ارزشمند مقابل حریفان شد تا با برگزاری تنها ۲ تیم از هجده تیم حاضر در این رقابت ها موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شوند.
سایپا تهران و شهرداری همدان ۲ تیمی هستند که تا به اینجا گل دریافت نکرده و بهترین خط دفاعی و دروازه بانی را به نام خود ثبت کرده اند.
حالا شهرداری چی ها در تلاش برای تداوم همین روند و بسته نگه داشتن دروازه خود در سومین هفته از مسابقات لیگ یک هستند.
این تیم در شرایطی با چهار امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ یک ایستاده است که تنها ۲ امتیاز با شمس آذر قزوین صدرنشین جدول فاصله دارد و سایر تیم ها نیز با تفاضل گل بهتر در رده های بالای جدول قرار گرفته اند.
نبرد برای بقا در کورس مدعیان
شاگردان جمشیدیان امشب در شرایطی مقابل مس شهربابک قرار می گیرند که از انگیزه مضاعف برای عبور از این تیم برخوردارند.
آنها تلاش می کنند تا از این بازی سخت با امتیاز به همدان بازگردند و همچنان در جمع مدعیان بالای جدول جایگاه خود را حفظ کنند.
پیروزی در این بازی بهترین نتیجه ممکن برای شهرداری همدان در بقا در بالای جدول است هر چند با یک تساوی هم می توانند از این بازی خارج از خانه سربلند به همدان بازگردند.
کادر فنی شهرداری چی ها به خوبی وضعیت بازی در شهربابک به خصوص رقابت در زمین چمن مصنوعی را می دانند و با شرایط بهتری به میدان خواهند رفت.
برخورداری از چمن مصنوعی اختصاصی باشگاه شهرداری امتیاز بزرگی برای این تیم هست تا بتوانند با آمادگی بهتری در زمین چمن مصنوعی شهربابک به میدان بروند.
بازیکنان شهرداری می دانند که شکست در این بازی نتیجه خوبی نیست و حتی می تواند این تیم را تا رده های دهم تا دوازدهم جدول سقوط دهد.
بنابراین تفکر جمشیدیان که کسب حداکثر امتیاز لازم در بازی های خارج از خانه است، به این تیم برای رسیدن به همان نتیجه دلخواه کمک شایانی می کند.
آنها هفته نخست در مقابل تیم پرستاره استقلال خوزستان، در شرایطی که چند بازیکن کلیدی خود را هم در اختیار نداشتند، به یک امتیاز ارزشمند دست یافتند و حفظ نتیجه در دیدارهای خارج از خانه را به خوبی می دانند.
مس، تیم زخم خورده
مسی ها در ۲ هفته اخیر نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند و سهم این تیم تنها یک امتیاز از ۲ بازی بوده است.
نماینده کرمان در هفته نخست به تساوی بدون گل برابر شهرداری آستارا دست یافتند و سپس مقابل پارس جنوبی جم هم ۲ بر یک شکست خوردند.
این تیم البته از بازیکنان با سابقه و پرمهره برخوردار است و به طور قطع از رتبه سیزدهم خود در جدول بالاتر خواهد آمد.
تیمی که از لحاظ زیرساخت های مالی و فنی در شرایط خوبی برخوردار بوده و مسلم حق شناس، محمد آشتیانی، پویا سیف پناهی، پیمان نامور، امیرمحمد پناهی، علی نبی زاده، صادق رضانیا و سامان مهرابی زاده سابقه بازی در تیم های مطرح لیگ یک و لیگ برتری را دارند.
تجربه بازیکنان مس به مراتب بیشتر از شهرداری چی ها است و یکی از تیم های مدعی لیگ امسال به شمار می آیند.
تجربه بازیکنان مس به مراتب بیشتری از شهرداری چی ها هستند و یکی از تیم های مدعی لیگ امسال به شمار می آیند.
برتری در مقابل شهرداری می تواند آنها را در نیمه نخست جدول لیگ قرار دهد تا با شرایط بهتری بازی ها را ادامه دهند.
آنها در بازی قبل مقابل پارس جنوبی در حالیکه یک بر صفر پیش بودند، با غافلگیری نتیجه را واگذار کردند و در عین حال یکی از قدرت های فصل جاری لیگ یک به شمار می روند.
تقابل انگیزه و تجربه
در مقابل تجربه بازیکنان مس، تیم شهرداری بازیکنان جوان و با انگیزه ای را در اختیار دارد که می توانند شگفتی ساز باشند.
مهدی خلج بدون تردید بهترین بازیکن شهرداری در ۲ هفته اخیر بوده و در کنار او محمدرضا اقبالی، امیرحسین سوری، امیرحسین پورقاسمی، محمد عباس تبار و مسعود رمضانی انگیزه فراوانی در این بازی دارند.
مسی ها هم با داشتن بازیکنان نام آشنا که سال ها تجربه بازی در لیگ های برتر و دسته اول کشور را دارند، کار سختی را برای شهرداری در بازی امشب رقم خواهند زد.
شهرداری در این دیدار همه نفرات خود را به نسبت بازی قبل در اختیار دارد و جمشیدیان به نسبت بازی هفته نخست احساس بهتری دارد هر چند کمی مشکلات گریبانگیر این تیم است.
با این حال ۲ تیم به هیچ عنوان دوست ندارند بازنده این بازی بزرگ باشند و تیم پیروز میدان می تواند در شرایط بهتری در جدول لیگ قرار بگیرد.
برنامه مسابقات هفته سوم لیگ یک
چهارشنبه ۱۶ شهریور
شهرخودرو مشهد – آرمان گهر سیرجان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
مس شهربابک - شهرداری همدان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه
 چادرملو اردکان - شهرداری آستارا- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه متعاقبا اعلام میشود
سایپا تهران - خیبر خرم آباد- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
ون پارس اصفهان -دریا بابل- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه فولادشهر فولادشهر
شمس آذر قزوین - پارس جنوبی جم- ساعت ۱۹- ورزشگاه سردار آزادگان  قزوین
چوکا تالش – استقلال ملاثانی- ساعت ۱۹- ورزشگاه  پوریا ولی   تالش
استقلال خوزستان - فجر سپاسی شیراز- ساعت۱۹:۳۰- ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز
پنجشنبه ۱۷ شهریور
خلیج فارس ماهشهر- خوشه طلایی ساوه- ساعت۱۹:۳۰- ورزشگاه تختی آبادان

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن