سرمربی شهرداری همدان: بیش از هر زمانی به حمایت مسوولان نیاز داریم

b_150_100_16777215_00_images_81856064-70333390.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اینکه در هفته های پایانی و حساس لیگ ۲ قرار داریم، گفت که در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت مسوولان از مجموعه تیم داریم.
«رضا طلایی منش»  اظهار داشت: اگرچه تیم شهرداری در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج دلخواه خود را کسب کند، اما بازیکنان به لحاظ روحی و روانی نیازمند حمایت همه جانبه هستند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که در روند بازی آنها تاثیر منفی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری همدان حامی اصلی تیم است، گفت: اعضای شورای شهر به طور قطع تصمیم گیرنده هستند و انتظار بیشتری از آنها در جهت حمایت از تیم و بازیکنان داریم چراکه توجه مسوولان موجب دلگرمی هرچه بیشتر بازیکنان و تقویت انگیزه آنها برای حضور بهتر در مسابقات می شود.
وی با اشاره به اینکه اگر شهردار همدان نبود، شرایط تیم نامساعد می شد، افزود: توقع داریم اعضای شورای شهر نیز بیشتر به موضوع حمایت های مادی و معنوی از تیم توجه کنند زیرا تیم‌های مدعی برای کسب نتایج لازم به صورت همه جانبه مورد توجه و حمایت مسوولان قرار دارند که امیدواریم در دیدارهای باقی مانده این وضعیت برای تیم ما نیز فراهم شود.
وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای کسب نتایج مطلوب در ادامه رقابت های لیگ انجام می دهیم، گفت: تا به اینجای کار در مجموع عملکرد خوبی به عنوان نماینده استان همدان در رقابت های لیگ ۲ داشته ایم و هدف اصلی و محور کادر فنی و بازیکنان تیم، کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ یک است.
تیم شهرداری همدان هم اکنون در رده دوم گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و در هفته بیستم رقابت‌های این گروه، یکشنبه آینده میزبان فولادنوین اهواز است.
این تیم چندین هفته صدرجدول را در اختیار داشت اما با کسب فقط ۲ امتیاز در چهار دیدار اخیر، صدرنشینی را از دست داد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن