تیم شهدای حسین آباد از فصل جاری لیگ برتر فوتبال استان همدان کنار گذاشته شد.
رییس کمیته برگزاری رقابت های فوتبال همدان در این باره گفت: این تیم به دلیل اینکه دو بار در طول رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر در مقابل حریفان خود حاضر نشد، طبق قوانین از دور رقابت ها کنار گذاشته شد.
امید مصداقی به همدان فوتبال اظهار کرد: براساس قوانین تیم شهدای حسین آباد شهرستان بهار از این پس از دور رقابتهای لیگ برتر فوتبال همدان کنار گذاشته شد اما نتایج قبلی این تیم به قوت خود باقی است.
وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهدای حسین آباد بهار به عنوان یکی از دو تیم سقوط کننده به پیکارهای لیگ دسته اول فوتبال استان مشخص شد.
پیش از این، رقابت های لیگ برتر فوتبال استان همدان با حضور 10 تیم دنبال شده بود که از این پس با 9 تیم ادامه می یابد.
قهرمان این دوره از بازی ها جواز صعود به لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب می کند.